Правила использования электронных билетов / Автовокзал Сапаржай
Автовокзал Сапаржай
электронды

Оферта

Интернет-брон мен электронды билеттерді қолдану ережелері

1. Негізгі талаптар

  1. Электронды билеттерді сатып алу үшін автовокзал сайты арқылы интернет-брон тапсырысын рәсімдеп, содан кейін интернет-бронды сатып алу қажет.
  2. Автобустан орынды автобус жөнелтілгенге дейін 1 сағаттан 30 тәулікке дейінгі аралықта брондауға болады.
  3. Брондау автовокзал әкімшісінің пайымдауы бойынша бірнеше бағыттарға, тоқтау немесе жөнелту орындарына жабылуы мүмкін.
  4. Тапсырысты рәсімдеу кезінде автобус салонынан орынды таңдап алу ұсынылады, алайда көп жағдайларда салондағы орындардың нақты нөмірі сайттағы орындар нөмірінен ерекшеленуі мүмкін.
  5. Бір тапсырыс кезінде 6 отырғызу орнынан аспайтын орын рәсімделуі мүмкін, алайда түрлі құжаттарға бірнеше тапсырыс жасауға рұқсат етіледі.
  6. За оформление заказа электронных билетов берется сервисный сбор.
  7. Оформляя заказ, заказчик соглашается на обработку его персональных данных автовокзалом.
  8. Заказчику запрещается передавать номер заказа посторонним лицам или публиковать его в интернете.

2. Орындарды брондау

  1. Орынды брондау үшін, Автобустар кестесі сайтына кіріп, келесі қарапайым нұсқаулықтарды орындау қажет:
    1. Жөнелту күнін, бағытты, тоқтайтын орынды, жөнелту уақыты мен автобустағы орынды таңдау қажет.
    2. «Брондау» пернесін басу қажет.
    3. Келесі үлгіге төлеушінің жеке куәлігінің немесе төлқұжатының мәліметтерін енгізіп, билеттер түрін (ересектер/балалар) таңдау қажет. ҚР аумағынан шығу кезінде әрбір жолаушы үшін жеке куәліктің мәліметтерін енгізу талап етіледі, аталған мәліметтер кедендік бекеттен өту кезінде тексеріледі. Тапсырысты рәсімдеу кезінде дұрыс ақпарат ұсынуыңыз өте маңызды. Әрбір жолаушының сапар деректемелері мен жеке мәліметтерін көрсету дұрыстығы үшін тапсырысты рәсімдеуші тұлға толық жауапкершілікті мойнына алады.
    4. «Жалғастыру» пернесін басыңыз.
  2. Орынды дұрыс брондау кезінде интернет-брондау түбіртегі шығады. Оны басып шығару міндетті емес, алайда қажет, өйткені онда барлық ақпарат сақталады. Интернет-брондау тапсырысының нөмірін есте сақтаңыз немесе жазып алыңыз, ол сізге тапсырысты жою немесе төлем жүргізу үшін қажет болады.
  3. Далее нажмите на кнопку «Оплатить» и выкупите заказ не позднее срока выкупа, указанного на квитанции заказа.

3. Бронды сатып алу мерзімі

  1. Әрбір тапсырыс үшін сатып алу мерзімі жеке рәсімдеу кезінде есептеледі және ары қарай өзгеріссіз қалады.
  2. Сіз таңдап алған рейс үшін интернет-бронды сатып алу мерзімі тапсырысты рәсімдеу кезінде үлгіде көрсетіледі. Тапсырысты рәсімдегеннен кейін сатып алу мерзімі интернет-брондау түбіртегінде көрсетіледі.
  3. Интернет-брон тапсырысына төлем жүргізу аса маңызды. Уақтылы сатып алынбаған брон автоматты түрде жойылады, төлеуш іүшін брондау мүмкіндігі 6 айға жабылады.

4. Бронды сатып алу (электронды билеттерді сатып алу)

  1. Как выкупить бронь смотрите в разделе сайта «Электронды билеттер»-«Қалай төлеуге болады».
  2. Сіз кез келген уақытта бронға төлей аласыз, алайда интернет-бронның түбіртегінде көрсетілген күн мен уақыттан кешіктірілмеуі керек.
  3. Өзіне-өзі қызмет көрсету терминалдары немесе банк кассалары арқылы төлеу кезінде төлем жүйелері өз комиссиясын қосуы мүмкін.
  4. Бронды автовокзал кассасында сатып алу кезінде кассирге брон тапсырысын рәсімдеген жеке куәлікті немесе төлқұжатты немесе интернет-бронның қағаз бетіндегі түбіртегін көрсету қажет.
  5. Тапсырысқа төлем жүргізгеннен кейін интернет-брон автоматты түрде электронды билет күйіне енеді.
  6. Төлем дұрыс жүргізілгенін «Электронды билеттер»-«Тапсырыс күйі» сайты арқылы тексеруге болады.

5. Посадка в автобус по электронным билетам

  1. Посадка разрешена только в пункте отправления, который указан в квитанции заказа. Запрещается садиться в автобус на промежуточных остановочных пунктах, если это явно не указано в квитанции заказа.
  2. При посадке каждый пассажир должен показать контролеру (посадчику) свое уд. личности или паспорт. Распечатывать квитанцию заказа не обязательно. Все данные пассажиров уже есть в посадочной ведомости автовокзала. Контролер будет сверять ФИО в документе пассажира с посадочной ведомостью.
  3. Не совершеннолетние дети должны сопровождаться родителями или лицом, имеющим нотариально заверенную доверенность на право их сопровождения. Без сопровождения взрослого ребенок не будет пропущен в автобус. Ребенок обязательно должен иметь при себе свидетельство о рождении.
  4. При посадке на промежуточных остановочных пунктах номер места пассажира может не совпадать с фактическим. В этом случае пассажиру нужно занять любое свободное место.

6. Бронды жою

  1. Сіз кез келген уақытта сатып алынбаған броннан бас тарта аласыз.
  2. Бронды жою үшін «Электронды билеттер»- «Тапсырысты жою» сайтына өтіп, нұсқаулыққа сүйеніңіз.
  3. Бронды жою оны сатып алу мерзімінен кешікпей жүргізілуі тиіс.
  4. Если заказ уже оплачен, оформите заявку на возврат билетов.

7. Электронды билеттерді брондау

  1. Возврат денег за купленные билеты осуществляется в соответствии с правилами возврата.
  2. Возврат билетов оплаченных через кассу автовокзала возможен только в кассе. Возврат электронных билетов оплаченных через интернет производится через сайт.

8. Перенос билетов на другую дату или время отправления

  1. За перенос билетов никакой дополнительной платы или штрафов не взимается.
  2. Перенос билетов возможен не позднее, чем за два-три часа до отправления автобуса, в зависимости от автовокзала отправления.
  3. Оформить перенос электронных билетов можно в разделе сайта Билеты - Перенос билетов.

9. Брон бойынша ақпарат

  1. Өз броныңыз туралы толық ақпаратты алып, «Электронды билеттер» - «Тапсырыс күйі» сайтынан интернет-брондау түбіртегін басып шығара аласыз.

10. Тапсырыс нөмірін қалпына келтіру

  1. Если вы забыли номер своего заказа, поищите его в разделе сайта "Билеты - Мои заказы билетов".

11. Предоставление отчетности для командировочных

  1. Для предоставления отчета по купленным электронным билетам в бухгалтерию вашей организации, вам достаточно распечатать оплаченную квитанцию заказа и приложить к ней чек (если оплачивали заказ наличными) или квитанцию оплаты с вашего карточного счета (если оплачивали банковской картой)
  2. В соответствии с пунктом 13 статьи 412 Налогового кодекса выписка счета-фактуры за электронные билеты не требуется.
  3. В кассе автовокзала чеки на билеты, оплаченные электронным способом, не выдаются.

12. Брондау бойынша сұрақтарды шешу

  1. Сұрақ-Жауап сайты арқылы.
  2. info@avokzal.kz электронды жәшігі бойынша. Хат тақырыбына интернет-брондау деп көрсетіңіз.
  3. По телефонам указанных в разделе «контакты» на сайте
  4. Напишите на WhatsApp +7 776 017 8222 (этот номер телефона отвечает только на сообщения в ватсап, не нужно на него звонить).